Friday 20 January 2012

i admire ur braveness

this three week of school seemed a little bit awkward.....cant imagined myself really........... being in form four......i'm in a  traumatic condition..... the homeworks...the notes.....is so god damned different than in form three.....aaahhhh...tension tul.....

      aku cuba untuk berbaik lagi....lawak kan ....kita x settle settle lagi ngan dia......well...tahun nie masuk club baru iaitu club francais.....best lah gak...dicalon untuk bertanding ngan topek sebagai naib pres.....tapi kalah .. but ...atleast aku dapat jadi ajk form 4 .....and jadi ketua projek bhai....untuk board la....nothing sgt la kan ...hahaha...tapi suka lah kan ....dipuji sebab board lawa .....sapa yg x suka ?? hahaha...but ....tahun baru nie bleh la....well ...mcm aku cakap.... aku jadi seorang yg lebih senyap ckit la kan ....well the main reason i post this post is to tell how admire i am on how u are  trying very hard to be friends again....aku respect ko....cuz aku tau ko mmg nak berkawan .......and ko pun tahu aku memang nak sangat berkawan ngan ko.......with all my heart .....     [iklan jap yea]     mcm mana pun mmg ada tempat dalam hati aku untuk kawan kawan aku yg aku syg sgt...........mmg korunk jgn sesekali risau la...akan sentiasa ada tempat untuk korunk.....mmg walau pon korunk jauh dari aku ....aku sentiasa menyayangi korunk diam diam......

                      oh yea...sambung ....aku berharap ko x kan sesekali fikir yg aku main main ngan ko ...aku xkan....aku nampak kesungguhan kat kelas aku tadi ....aku berharap sangat dan sentiasa berdoa kita dapat berkawan cam dulu....aku x kisah kalau orang cakap aku nie pelik or pandang pelik kat aku ...mmg aku mengakui mmg ada sifat penyayang dalam diri aku ....dan itu la yg membuat aku lain dari yg len....ramai yg rapat ngan aku tau la ......termasuk dia yg aku nak berkawan balik dengan.......jadi aku harap ko paham .......bukak sekolah nie ......aku cuba yg terbaik ...ty to you .......so this is me Muhamad Haziq ...saying that when life give u frens....cherish them with ur heart.....

No comments:

Post a Comment